Skip to main content

ERASMUS+

 

 

 

Diseminare mobilitate Turcia


 

Diseminare mobilitate Austria


Rezultate finale ERASMUS



Rezultate evaluare limba engleză



Rezultate evaluare dosare Erasmus+ - elevi



Selecție Erasmus-cadre didactice

Arhiva cu toate documentele necesare se poate descărca de AICI


Documente necesare elevi

Arhiva cu toate documentele necesare se poate descărca de AICI


Procedură selecție Erasmus+



Amânare selecție beneficiari

Selecția beneficiarilor proiectului Erasmus + pentru anul școlar 2023-2024 este amânată până la data aprobării noii proceduri de selecție, care sa fie în concordanță cu obiectivele proiectului de acreditare.


ACREDITARE ERASMUS PENTRU MOBILITĂȚI ERASMUS+ ÎN DOMENIUL „EDUCAȚIE ȘCOLARĂ”
2021-1-RO01-KA120-SCH-000044336

Proiectul de acreditare ERASMUS+ al Colegiului Național ”Iancu de Hunedoara” își propune, ca în perioada 01.02.2022 – 31.12.2027, să atingă următoarele obiective:

1.    Asigurarea succesului școlar și îmbunătățirea calitativă a învățării din școală
a)    Succesul educațional școlar va fi îmbunătățit
b)    Calitate îmbunătățită a învățării-predarii și evaluării în școală
c)    Reducerea abandonului școlar 
2.    Management pentru succesul educațional școlar
a)    Crearea unui nucleu de resurse în domeniile de intervenție: Comisii reprezentative; Management scolar; Parteneriate.
b)    Lărgirea spectrului de participare la Strategia de dezvoltare educațională a sistemului de învățământ
c)    Participarea părinților și a tutorilor la dinamica internă a școlii și activitățile școlare
3.    Promovarea educației digitale în procesul instructiv-educativ din școală.
a)    Dezvoltarea și / sau crearea de conținut digital, cum ar fi resurse și instrumente digitale inovatoare.
b)    Împuternicirea profesorilor cu abilități pedagogice digitale, permițându-le să ofere educație digitală inclusivă adaptatî în condițiile actuale;
c)    Dotarea elevilor cu practici inovatoare în domeniul digital

În cei 5 ani de implementare ne-am propus participarea a 80 elevi si a 40 de cadre didactice, număr suficient pentru a ameliora obiectivele prevazute în proiect și a asigura transferabilitatea rezultatelor către ceilalți beneficiari - alți elevi și profesori, pe parcursul celor 5 ani de implementare. 

Tipurile de activități pe care le propunem să le dezvoltăm :
-    Pentru elevi, în vederea promovării cunoștințelor relevante, sperăm să facem mobilități atât virtuale cât și fizice către țările gazdă, unde își pot dezvolta abilitățile și care îndeplinesc cerințele curriculumului și profilul elevului adaptat.
-    Pentru personalul didactic, intenționăm să urmăm cursuri structurate utilizand ESG dar și Job Shadowing, 

Criterii generale de selecție pentru elevi:
-    elevi de nivel gimnazial și liceal
-    elevi aflați în risc de excludere și abandon școlar
-    elevi cu performanțe școlare scăzute
-    elevi proveniți din medii dezavantajate dpdv socio economic
Pentru profesori:
-    competențe de comunicare în limba engleză, 
-    dorința de perfecționare 
-    interes în adaptarea procesului educativ la elevii ce provin din medii defavorizate


Testare Erasmus (limba engleză) - actualizare

Toate dosarele Erasmus au fost admise.


Testare Erasmus (limba engleză)

Proba scrisa va avea loc marti, 24 octombrie, ora 9, in sala mare.
Proba orala va avea loc in aceeasi zi incepand cu ora 12, pentru acei elevi care vor obtine minim 80 de puncte la proba scrisa.

Clasa a IX-a va da testarea între orele 12:00-12:50 iar clasele a X-a și a XI-a vor da între 09:00-09:50.


Programa TIC

CALENDARUL PROCESULUI DE SELECȚIE A CANDIDAȚILOR LA PROIECTUL DE MOBILITATE Erasmus +, 
ACȚIUNEA CHEIE 1, Educație incluzivă, nr. proiect  2021-1-RO01-KA120-SCH-000044336

Se adresează elevilor din clasele IX- XI

1. Depunerea dosarelor candidaților în perioada 16.10 - 20.10.2023
2. Validarea și afișarea dosarelor de candidatură în  data de 23.10.2023
3. 24.10.2023  
     12:00–12:50 susținerea probei scrise pentru testarea competențelor de comunicare în limba engleză
     13:00–15:00 susținerea probei orale pentru testarea competențelor de comunicare în limba engleză
4. 25.10.2023 
     12:00–15:00 proba practică pentru testarea competențelor digitale
     14:00 - afișarea rezultatelor la proba scrisă 
5. 26.10.2022 
     08:00-12:00  Depunerea și soluționarea contestațiilor la proba scrisă
6. 26.10.2023 
    12:00–14:00 interviu
    14:00 - afișarea rezultatelor la proba practică - TIC
7. Afișarea rezultatelor (admis, rezervă, respins): 27.10.2023. 
8. Afișare listă rezultate finale 27.10.2023

 

Fisiere atașate:
Anexa 4.2
Anexa 5
Anexa 6
Anexa 11
Dosar elevi


Diseminare mobilitate Erasmus - Praga, Cehia - 26.06–01.07.2023

 

Primul an de acreditare Erasmus+ Acțiunea cheie 1- Educație școlară


Proiectul de mobilitate Erasmus+, ACȚIUNEA CHEIE 1, Educație incluzivă, nr. proiect 2021-1-RO01-KA120-SCH-000044336


REZULTATE SELECTIE PROIECT ERASMUS


REZULTATE ERASMUS DOSARE


Continuturi pentru selectie Proiect ERASMUS

Clasele a VI-a si a VII-a

Evaluarea Orala

Lecturarea unui text la prima vedere, cu cerinte pe text(intrebari pe marginea textului) si exprimarea opiniei personale referitor la tema textului.

  • micro-dialog, exerciţii de comunicare uzuală/ sa argumenteze,,pe scurt, un punct de vedere
  • expunere sub formă de monolog;
  • descrieri simple cu suport verbal (cuvinte de sprijin, întrebări)
  • să extragă informaţii de detaliu dintr-un text citit pentru a îndeplini o sarcină de lucru
Evaluarea Scrisa

Gramatica

  • Verbul – timpuri verbale
  • Verbe modale
  • Adverbul
  • just, ever, never for,since , already
  • Fraza condiţională
  • Substantivul-numărabile/ nenumărabile
  • Adjectivul-gradele de comparaţie ale adjectivelor neregulate

ORGANIZARE TEMATICĂ

  • Universul personal: prietenia, gusturi şi preferinţe, viaţa sănătoasă; personaje indragite din carti si filme
  • Mediul înconjurător: *acţiuni pentru protecţia mediului.
  • Oameni şi locuri: obiective turistice şi culturale ;diversitatea spaţiului cultural anglo saxon
  • Obiceiuri şi tradiţii: mâncăruri specifice sărbătorilor tradiţionale, activităţi specifice sărbătorilor tradiţionale
  • Mijloace de comunicare si informare în societatea modernă: radioul, televiziunea si internetul
  • Incursiuni în lumea artei: personaje îndrăgite din cărţi şi filme, *părţi ale unei cărţi

 

Tipuri de itemi
  • exerciţii cu alegere duală / multiplă;
  • completare de tabele/ texte lacunare;
  • exerciţii de tip „adevărat/ fals;”
  • exerciţii de corelare a unor cuvinte cu definiţia corespunzătoare (matching);
  • activităţi de confirmare a receptării (bifează, încercuieşte);

 

Clasele a IX-a si a X-a

Evaluarea Orala

Lecturarea unui text la prima vedere, cu cerinte pe text(intrebari pe marginea textului) si exprimarea opiniei personale referitor la tema textului.

  • Prezentări orale (de dificultate şi lungime medie) pe teme de interes
  • Texte autentice de complexitate medie,
  • Texte de informare generală
  • Paragrafe / texte descriptive şi narative
  • Selectarea unor informaţii relevante din fragmente de texte informative, instrucţiuni, tabele, hărţi, pentru a îndeplini o sarcină de lucru.
Evaluarea Scrisa
  • Gramatica
  • Verbul
  • modalităţi de exprimare a prezentului, trecutului şi viitorului (+ timpurile verbale aferente) (sistematizare)-modalitatea: verbe modale (sistematizare)
  • Adverbul
  • Fraza condiţională
  • Articolul-articolul zero / omisiunea articolului/cazuri speciale de folosire a articolului
  • Substantivul-numărabile/ nenumărabile
  • Adjectivul-gradele de comparaţie ale adjectivelor neregulate

ORGANIZARE TEMATICA

DOMENIUL PERSONAL
Relaţii interpersonale
Alimentaţie
Sănătate
Timpul liber
Universul adolescenţei (stiluri de viaţă)
DOMENIUL PUBLIC
Ecologie
Aspecte necunoscute ale lumii
DOMENIUL OCUPAŢIONAL
Profesiuni
DOMENIUL EDUCAŢIONAL Universul cultural de limba engleză: trecut şi prezent, obiceiuri şi tradiţii
Călătorii
Tipuri de itemi
  • exerciţii de identificare
  • exerciţii de discriminare
  • exerciţii de verificare a înţelegerii sensului global dintr-un text oral sau scris
  • exerciţii de completare de formulare, text lacunar
  • exerciţii de construire a paragrafului
  • exerciţii de redactare simplă cu întrebări de sprijin şi plan
  • exerciţii de prezentare, relatare / repovestire, rezumare

Fisiere atasate

ANEXE.pdf (si format editabil ANEXE.docx)
informatica6_7.pdf
informatica9_10.pdf

 


Proiect Erasmus+ WEB DESIGN- contract nr. 2020-1-RO01-KA102- 078789

ANUNȚ LANSARE PROIECT WEB DESIGN - contract nr. 2020-1-RO01-KA102- 078789

TEMATICA PROBEI DE LIMBA ENGLEZĂ ÎN VEDEREA SELECŢIEI STAGIARILOR VET IN CADRUL PROIECTULUI FINANȚAT PRIN PROGRAMUL ERASMUS+, ACȚIUNEA CHEIE 1, VET, WEB DESIGN- contract nr. 2020-1-RO01-KA102- 078789

TEMATICA PROBEI DE SPECIALITATE (SCRIS+PRACTIC) IN VEDEREA SELECŢIEI STAGIARILOR VET IN CADRUL PROIECTULUI FINANTAT PRIN PROGRAMUL ERASMUS+

Documente înscriere proiect Erasmus+ 2021

Anunt privind selectia stagiarilor VET si proaspeti absolventi participanti la activitatile de mobilitate desfasurate în cadrul proiectului Erasmus+, 2020-1-RO01-KA102-078789 intitulat OPORTUNITATI COMUNE DE FORMARE PROFESIONALA SI DEZVOLTARE PERSONALA IN CONTEXT EUROPEAN

1. CALENDARUL PROCESULUI DE SELECTIE

2. PROBELE DE CONCURS

3. DOCUMENTE NECESARE COMPLETARII DOSARULUI DE CANDIDATURA

Acordul parintelui/ tutorelui legal

Recomandare profesor diriginte

4. GHID STRUCTURAT PENTRU INTERVIEVAREA PARTICIPANȚILOR LA PROCESUL DE SELECȚIE

5. TEMATICA SI BIBLIOGRAFIA PENTRU CONCURSUL DE SELECTIE A PARTICIPANTILOR LA MOBILITATILE ERASMUS+ 2020-2021

6. PROGRAMA PROBEI DE SPECIALITATE ERASMUS+ 2020-2021

Pentru înscriere vă rugăm să accesați următorul link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf34mCaX0ro4SaFh-uk0H0TKR0gJJD2x_IVCXzGQLBf2HYSzg/viewform

Rezultate selecție stagiari proiect ERASMUS+

Elevii eligibili în urma verificării documentelor din dosarele de candidatură

Rezultatele la probele de concurs

Anunț contestații

Rezultate finale după contestații

Rezultate proiect ERASMUS+

 

https://www.replicahd.ro/elevi-hunedoreni-in-portugalia-stagiu-de-pregatire-ideal-dezinvolt-si-relaxat-ne-gandim-sa-ne-mutam-acolo/

https://youtu.be/WXlK18cDucU