ERASMUS+
Rezultate Erasmus+
Rezultate pagina 1 și pagina 2Rezultat proba interviu Erasmus+
Descarca de aiciAnunt Erasmus+
Procedura Erasmus
Calendar si documente selectie proiect Erasmus+ 2024-2025

Activitate Erasmus+,ID: 2024-1-RO01-KA121-SCH-000204734
În perioada 17.02-21.02.2025 se desfășoară activitățile de tip job shadowing în cadrul proiectului Erasmus+ ,ID: 2024-1-RO01-KA121-SCH-000204734, în Malaga Spania. Cei trei profesori de la Colegiul Național "Iancu de Hunedoara" au participat la activități în cadrul liceului IES LITORAL Malaga, unde au întâlnit un corp profesoral deschis și prietenos, dornic să împărtășească din experiența lor și să afle lucruri noi despre sistemul de învățământ românesc.
Mai multe detalii, aici: https://www.facebook.com/share/p/166qKinGYm/
Curs Happy schools
Diseminare mobilitate Turcia
Diseminare mobilitate Austria
Rezultate finale ERASMUS
Rezultate evaluare limba engleză
Rezultate evaluare dosare Erasmus+ - elevi
Selecție Erasmus-cadre didactice
Arhiva cu toate documentele necesare se poate descărca de AICI
Documente necesare elevi
Arhiva cu toate documentele necesare se poate descărca de AICI
Procedură selecție Erasmus+
Amânare selecție beneficiari
Selecția beneficiarilor proiectului Erasmus + pentru anul școlar 2023-2024 este amânată până la data aprobării noii proceduri de selecție, care sa fie în concordanță cu obiectivele proiectului de acreditare.
ACREDITARE ERASMUS PENTRU MOBILITĂȚI ERASMUS+ ÎN DOMENIUL „EDUCAȚIE ȘCOLARĂ”
2021-1-RO01-KA120-SCH-000044336
Proiectul de acreditare ERASMUS+ al Colegiului Național ”Iancu de Hunedoara” își propune, ca în perioada 01.02.2022 – 31.12.2027, să atingă următoarele obiective:
1. Asigurarea succesului școlar și îmbunătățirea calitativă a învățării din școală
a) Succesul educațional școlar va fi îmbunătățit
b) Calitate îmbunătățită a învățării-predarii și evaluării în școală
c) Reducerea abandonului școlar
2. Management pentru succesul educațional școlar
a) Crearea unui nucleu de resurse în domeniile de intervenție: Comisii reprezentative; Management scolar; Parteneriate.
b) Lărgirea spectrului de participare la Strategia de dezvoltare educațională a sistemului de învățământ
c) Participarea părinților și a tutorilor la dinamica internă a școlii și activitățile școlare
3. Promovarea educației digitale în procesul instructiv-educativ din școală.
a) Dezvoltarea și / sau crearea de conținut digital, cum ar fi resurse și instrumente digitale inovatoare.
b) Împuternicirea profesorilor cu abilități pedagogice digitale, permițându-le să ofere educație digitală inclusivă adaptatî în condițiile actuale;
c) Dotarea elevilor cu practici inovatoare în domeniul digital
În cei 5 ani de implementare ne-am propus participarea a 80 elevi si a 40 de cadre didactice, număr suficient pentru a ameliora obiectivele prevazute în proiect și a asigura transferabilitatea rezultatelor către ceilalți beneficiari - alți elevi și profesori, pe parcursul celor 5 ani de implementare.
Tipurile de activități pe care le propunem să le dezvoltăm :
- Pentru elevi, în vederea promovării cunoștințelor relevante, sperăm să facem mobilități atât virtuale cât și fizice către țările gazdă, unde își pot dezvolta abilitățile și care îndeplinesc cerințele curriculumului și profilul elevului adaptat.
- Pentru personalul didactic, intenționăm să urmăm cursuri structurate utilizand ESG dar și Job Shadowing,
Criterii generale de selecție pentru elevi:
- elevi de nivel gimnazial și liceal
- elevi aflați în risc de excludere și abandon școlar
- elevi cu performanțe școlare scăzute
- elevi proveniți din medii dezavantajate dpdv socio economic
Pentru profesori:
- competențe de comunicare în limba engleză,
- dorința de perfecționare
- interes în adaptarea procesului educativ la elevii ce provin din medii defavorizate
Testare Erasmus (limba engleză) - actualizare
Toate dosarele Erasmus au fost admise.
Testare Erasmus (limba engleză)
Proba scrisa va avea loc marti, 24 octombrie, ora 9, in sala mare.
Proba orala va avea loc in aceeasi zi incepand cu ora 12, pentru acei elevi care vor obtine minim 80 de puncte la proba scrisa.
Clasa a IX-a va da testarea între orele 12:00-12:50 iar clasele a X-a și a XI-a vor da între 09:00-09:50.
Programa TIC
CALENDARUL PROCESULUI DE SELECȚIE A CANDIDAȚILOR LA PROIECTUL DE MOBILITATE Erasmus +,
ACȚIUNEA CHEIE 1, Educație incluzivă, nr. proiect 2021-1-RO01-KA120-SCH-000044336
Se adresează elevilor din clasele IX- XI
1. Depunerea dosarelor candidaților în perioada 16.10 - 20.10.2023
2. Validarea și afișarea dosarelor de candidatură în data de 23.10.2023
3. 24.10.2023
12:00–12:50 susținerea probei scrise pentru testarea competențelor de comunicare în limba engleză
13:00–15:00 susținerea probei orale pentru testarea competențelor de comunicare în limba engleză
4. 25.10.2023
12:00–15:00 proba practică pentru testarea competențelor digitale
14:00 - afișarea rezultatelor la proba scrisă
5. 26.10.2022
08:00-12:00 Depunerea și soluționarea contestațiilor la proba scrisă
6. 26.10.2023
12:00–14:00 interviu
14:00 - afișarea rezultatelor la proba practică - TIC
7. Afișarea rezultatelor (admis, rezervă, respins): 27.10.2023.
8. Afișare listă rezultate finale 27.10.2023
Fisiere atașate:
Anexa 4.2
Anexa 5
Anexa 6
Anexa 11
Dosar elevi
Diseminare mobilitate Erasmus - Praga, Cehia - 26.06–01.07.2023
Primul an de acreditare Erasmus+ Acțiunea cheie 1- Educație școlară
Proiectul de mobilitate Erasmus+, ACȚIUNEA CHEIE 1, Educație incluzivă, nr. proiect 2021-1-RO01-KA120-SCH-000044336
REZULTATE SELECTIE PROIECT ERASMUS
Continuturi pentru selectie Proiect ERASMUS
Clasele a VI-a si a VII-a
Lecturarea unui text la prima vedere, cu cerinte pe text(intrebari pe marginea textului) si exprimarea opiniei personale referitor la tema textului.
- micro-dialog, exerciţii de comunicare uzuală/ sa argumenteze,,pe scurt, un punct de vedere
- expunere sub formă de monolog;
- descrieri simple cu suport verbal (cuvinte de sprijin, întrebări)
- să extragă informaţii de detaliu dintr-un text citit pentru a îndeplini o sarcină de lucru
Gramatica
- Verbul – timpuri verbale
- Verbe modale
- Adverbul
- just, ever, never for,since , already
- Fraza condiţională
- Substantivul-numărabile/ nenumărabile
- Adjectivul-gradele de comparaţie ale adjectivelor neregulate
ORGANIZARE TEMATICĂ
- Universul personal: prietenia, gusturi şi preferinţe, viaţa sănătoasă; personaje indragite din carti si filme
- Mediul înconjurător: *acţiuni pentru protecţia mediului.
- Oameni şi locuri: obiective turistice şi culturale ;diversitatea spaţiului cultural anglo saxon
- Obiceiuri şi tradiţii: mâncăruri specifice sărbătorilor tradiţionale, activităţi specifice sărbătorilor tradiţionale
- Mijloace de comunicare si informare în societatea modernă: radioul, televiziunea si internetul
- Incursiuni în lumea artei: personaje îndrăgite din cărţi şi filme, *părţi ale unei cărţi
- exerciţii cu alegere duală / multiplă;
- completare de tabele/ texte lacunare;
- exerciţii de tip „adevărat/ fals;”
- exerciţii de corelare a unor cuvinte cu definiţia corespunzătoare (matching);
- activităţi de confirmare a receptării (bifează, încercuieşte);
Clasele a IX-a si a X-a
Lecturarea unui text la prima vedere, cu cerinte pe text(intrebari pe marginea textului) si exprimarea opiniei personale referitor la tema textului.
- Prezentări orale (de dificultate şi lungime medie) pe teme de interes
- Texte autentice de complexitate medie,
- Texte de informare generală
- Paragrafe / texte descriptive şi narative
- Selectarea unor informaţii relevante din fragmente de texte informative, instrucţiuni, tabele, hărţi, pentru a îndeplini o sarcină de lucru.
- Gramatica
- Verbul
- modalităţi de exprimare a prezentului, trecutului şi viitorului (+ timpurile verbale aferente) (sistematizare)-modalitatea: verbe modale (sistematizare)
- Adverbul
- Fraza condiţională
- Articolul-articolul zero / omisiunea articolului/cazuri speciale de folosire a articolului
- Substantivul-numărabile/ nenumărabile
- Adjectivul-gradele de comparaţie ale adjectivelor neregulate
ORGANIZARE TEMATICA
Relaţii interpersonale
Alimentaţie
Sănătate
Timpul liber
Universul adolescenţei (stiluri de viaţă)
Ecologie
Aspecte necunoscute ale lumii
Profesiuni
Călătorii
- exerciţii de identificare
- exerciţii de discriminare
- exerciţii de verificare a înţelegerii sensului global dintr-un text oral sau scris
- exerciţii de completare de formulare, text lacunar
- exerciţii de construire a paragrafului
- exerciţii de redactare simplă cu întrebări de sprijin şi plan
- exerciţii de prezentare, relatare / repovestire, rezumare
Fisiere atasate
ANEXE.pdf (si format editabil ANEXE.docx)
informatica6_7.pdf
informatica9_10.pdf
Proiect Erasmus+ WEB DESIGN- contract nr. 2020-1-RO01-KA102- 078789
ANUNȚ LANSARE PROIECT WEB DESIGN - contract nr. 2020-1-RO01-KA102- 078789
Documente înscriere proiect Erasmus+ 2021
1. CALENDARUL PROCESULUI DE SELECTIE
3. DOCUMENTE NECESARE COMPLETARII DOSARULUI DE CANDIDATURA
Acordul parintelui/ tutorelui legal
Recomandare profesor diriginte
4. GHID STRUCTURAT PENTRU INTERVIEVAREA PARTICIPANȚILOR LA PROCESUL DE SELECȚIE
6. PROGRAMA PROBEI DE SPECIALITATE ERASMUS+ 2020-2021
Pentru înscriere vă rugăm să accesați următorul link: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf34mCaX0ro4SaFh-uk0H0TKR0gJJD2x_IVCXzGQLBf2HYSzg/viewform
Rezultate selecție stagiari proiect ERASMUS+
Elevii eligibili în urma verificării documentelor din dosarele de candidatură
Rezultatele la probele de concurs
Rezultate finale după contestații
Rezultate proiect ERASMUS+